Reklamacja

WAŻNE – przeczytaj przed zakupem!!

Jak mogę zgłosić reklamację lub odstąpienie od umowy zawartej na odległość?

Możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie formę kontaktu:

  1. Jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie (w rozmowie wspólnie ustalimy jakie działania podejmiemy, aby były satysfakcjonujące dla Ciebie) nr telefonu: +48 888 777 945.
  2. Możesz również zgłosić odstąpienie w sklepie internetowym wypełniając formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego) i wysłać go do nas w formie elektronicznej na adres email: info@elektrolift.pl i postępuj zgodnie z wytycznymi, jakie otrzymasz w odpowiedzi zwrotnej na swój adres e-mail
  3. Możesz skorzystać z metody tradycyjnej: wypełnij formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość – (możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego) – i wyślij go do nas wraz z zakupionym towarem na adres: ElektroLift Szymon Ryciuk, Trzebownisko 456, 36-001 Trzebownisko (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem). Możesz też zwrócić produkt osobiście w naszej siedzibie w Trzebownisku, adres: Trzebownisko 456A.

 

W jakiej sytuacji nie można skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
przypadku umowy:

  1. Dotyczącej towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  2. Dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. kosmetyki, leki, depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki itp.).
  3. Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.).
  4. Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotom nie będącym Konsumentami (np. działalności gospodarcze, spółki, instytucje, itd.).

 

Informacje przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.”

„Konsument ponosi bezpośrednie koszty przesyłki i jej zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas gdy koszt odesłania jest wyższy, niż zwykła paczka pocztowa.”

W przypadku problemu z płatnością online lub wyboru „przelew klasyczny lub na telefon” zleć przelew w aplikacji swojego banku:

przelew klasyczny – jeżeli nie zależy Ci na realizacji szybkiej wysyłki, ponieważ zamówienie wyślemy dopiero po otrzymaniu wpłaty na nasze konto (realizacja wysyłki najczęściej następnego dnia roboczego), lub zleć szybki przelew na nr telefonu.

Dane do zlecenia przelewu klasycznego:
Odbiorca: ElektroLift Szymon Ryciuk
Nr konta: 70 1020 4405 0000 2202 0639 2957
W tytule przelewu wpisz numer zamówienia.

Twoja przesyłka nie została odebrana i wróciła do naszej firmy?

Prosimy o przesłanie informacji czy mamy ponownie wysłać zamówienie, a w przypadku rezygnacji z zamówienia zgodnie z regulaminem sklepu prosimy o przesłanie stosownej informacji zwrotnej.

Gdy rezygnujesz z zakupu po wysłaniu przesyłki z magazynu, koszt przesyłki i przesyłki zwrotnej odejmowane są z przesłanej przedpłaty zgodnie z wystawioną fakturą korygującą do zawartej już transakcji.

Różnicę zwrócimy na Twoje konto bankowe natychmiast po przesłaniu numeru konta bankowego i danych odbiorcy przelewu na adres email: info@elektrolift.pl.

Ważne!

Zgodnie z postanowieniami regulaminu sklepu internetowego, w przypadku rezygnacji użytkownika z zamówienia po wysłaniu przesyłki przez sklep internetowy lub nie odebrania przesyłki kurierskiej w terminie określonym w regulaminie przewoźnika (najczęściej od 2 do 4 dni roboczych), koszty przesyłki i przesyłki zwrotnej oraz ewentualnej ponownej wysyłki zamówienia obciążają kupującego.

Formularz odstąpienia od umowy LINK.

 

 

Skip to content