Czas i koszty dostawy

Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy na całym terytorium Polski.

Przesyłki poza terytorium kraju wyceniane są indywidualnie po złożeniu zamówienia (wyłącznie telefonicznie pod nr telefonu +48 888 777 945.

Zależy Ci na dostawie w weekend napisz do nas lub zadzwoń, a pomożemy wybrać odpowiednia formę wysyłki. Tel: +48 888 777 945, e- mail: info@elektrolift.pl.

  1. Czas dostawy
    Jest uzależniony od wybranej formy dostawy i sposobu płatności. Gwarantowana dostawa przez przewoźników to 2 dni robocze od dnia nadania, ale najczęściej przesyłki dostarczane są następnego dnia roboczego. Pamiętaj odebrać przesyłkę w terminie określonym w regulaminie przewoźników (najczęściej od 2 do 4 dni roboczych), aby uniknąć zwrotu do nadawcy.
  2. Koszt dostawy
    Paczka do wybranego punktu: waga maksymalna jednej paczki to około 40 kg, (cena stała na terytorium Polski to 150,00 zł)
    Przesyłka kurierska: waga maksymalna jednej paczki do 40kg, (cena stała na terytorium Polski to 150,00 zł)
    W koszyku po wyborze produktów znajdują się informacje dotyczące dokładnych kosztów dostawy dla wybranego produktu, oraz przybliżony czas jego dostarczenia uzależniony od wartości zakupu i sposobu dostawy:
    DHL – dostawa do punktu odbioru lub pod wskazany adres najczęściej realizowana następnego dnia roboczego tylko dla zamówień złożonych do godz 10.00, maksymalny czas dostawy to 2 dni robocze
    Pamiętaj – czas oczekiwania przesyłki na odbiór w Punkcie Obsługi Paczek DHL lub BOX
    DHL 24/7 wynosi aż 4 dni kalendarzowe, licząc od następnego dnia po dostawie przesyłki do punktu odbioru/. Masz możliwość przekierowania paczki jeśli wiesz, że nie uda Ci się jej odebrać w wyznaczonym miejscu i czasie!
    Cykle od zakupu do odbioru:
    1. Zakup w internecie
      Finalizując zakup w sklepie internetowym, podajesz numer telefonu komórkowego oraz email, na który będziemy wysyłać powiadomienia o planowanym terminie i adresie doręczenia
    2. Przygotowanie przesyłki do nadania
      Na etapie przygotowania przesyłki do nadania, sklep internetowy przekazuje do nas dane kontaktowe kupującego / odbiorcy paczki: adres e-mail lub numer telefonu komórkowego.
    3. Powiadomienia o przesyłce
      Gdy nasz kurier odbiera paczkę ze sklepu lub punktu nadawczego, wysyłamy do Ciebie powiadomienie z informacją o przewidywanym terminie i miejscu doręczenia przesyłki oraz linkiem i danymi (numer przesyłki i PIN) umożliwiającymi skorzystanie z usługi Przekieruj paczkę.
    4. Przekierowanie przesyłki
      Po zalogowaniu do serwisu pod adresem: przekieruj.dhlparcel.pl odbiorca paczki może zmienić adres i datę jej doręczenia. Jedną z opcji jest samodzielny odbiór przesyłki w sieci 14 000 Punktów Obsługi Paczek DHL POP. Dostępne są m.in. sklepy i salony prasowe, stacje benzynowe, punkty handlowo – usługowe, z których większość otwarta jest minimum do godziny 21 oraz automaty POP BOX DHL czynne 24/7. W serwisie przekieruj.dhlparcel.pl można także zrezygnować z odbioru przesyłki. Zmiany można wykonywać wiele razy do godziny 23:59 w dniu nadania paczki.
    5. Doręczenie przesyłki
      Paczka doręczana jest zgodnie z tym, co zostało zgłoszone poprzez usługę „Przekieruj paczkę”. Jeśli żadne zmiany nie zostały dokonane, paczka doręczana jest zgodnie ze standardowym procesem na adres podany przez nadawcę.

    InPost – dostawa najczęściej następnego dnia roboczego jeżeli złożysz zamówienie do godz.
    12.00, maksymalny czas dostawy to 2 dni robocze.

    Więcej możesz z InPost Mobile
    Pamiętaj, że aktualny status paczki możesz sprawdzić na stronie Śledzenie przesyłek lub w aplikacji mobilnej InPost Mobile, którą łatwo i bezpiecznie pobierzesz z Google Play lub App Store.
    Dostawa kurierem? – jasne, że może nie być Cię w domu!
    Kurier jest już w drodze z Twoją paczką, a Ty masz coś do załatwienia na mieście? Dzięki możliwości przekierowania paczki kurierskiej InPost możesz odebrać swoją paczkę z automatu Paczkomat®, PaczkoPunktu lub po prostu od sąsiada wtedy, kiedy kurier nie zastanie Cię w domu.
    Teraz przekierowanie przesyłki kurierskiej jest możliwe również w aplikacji InPost Mobile! To szybkie i wygodne rozwiązanie dla każdego, kto lubi mieć pod kontrolą swoje przesyłki. Wystarczy, że klikniesz w przycisk „Przekieruj” i wybierzesz nową opcję dostawy. Usługa przekierowania paczki jest bezpłatna.

    1. W aplikacji InPost Mobile na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij w przycisk „Przekieruj” przy wybranej paczce kurierskiej, a następnie wybierz nową preferowaną opcję dostawy.
    2. Możesz przekierować swoją paczkę do sąsiada (w obrębie tej samej ulicy, co pierwotna wysyłka) lub PaczkoPunktu

 

Ważne!

W przypadku nie odebrania przesyłki kurierskiej w terminie określonym w regulaminie przewoźnika (najczęściej od 2 do 4 dni roboczych), paczka wróci do nadawcy. Gdy rezygnujesz z zakupu po wysłaniu przesyłki z magazynu, koszt przesyłki i przesyłki zwrotnej obciążają kupującego i odejmowane są z przesłanej opłaty zgodnie z regulaminem sklepu i wystawioną fakturą korygującą do zawartej już transakcji. Różnica zwracana jest na konto bankowe klienta natychmiast po przesłaniu numeru konta bankowego i danych odbiorcy na adres email: info@elektrolift.pl.

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę z punktu odbioru/od kuriera: Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.

Sprawdzamy przed wysyłką jakość towaru, a także ubezpieczamy każdą przesyłkę.

Niezwykle rzadko zdarzają się przypadki uszkodzenia towaru w trakcie transportu. W takiej sytuacji należy przyjąć przesyłkę, a następnie niezwłocznie sporządzić z kurierem protokół szkody lub zgłosić do przewoźnika reklamację i poinformować o tym fakcie Sklep.

Reklamacja w przypadku uszkodzeń w transporcie:

Zgłoś REKLAMACJĘ InPost
Zgłoś REKLAMACJĘ DHL

Do skutecznego zgłoszenia szkody należy zrobić dokumentację zdjęciową opakowania przed otwarciem lub zaraz po otwarciu wraz z widocznymi uszkodzeniami zawartości paczki i widoczną etykietką, oraz prawidłowym zabezpieczeniem przedmiotów (folia bąbelkowa, wypełniacze itp.).

Dzięki temu będziemy mogli szybko wysłać zamówiony towar ponownie oraz odzyskać z ubezpieczenia poniesione straty.

Jeśli cała paczka jest uszkodzona proszę odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz nas o tym poinformować.

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny +48 888 777 945.

Skip to content